Top Blogs

Tuesday, May 28, 2013

Home » » Jumpa mayat reput dalam semak

Jumpa mayat reput dalam semak

image (2)BUKIT MERTAJAM -

Satu mayat ditemui dalam keadaan tertiarap di kawasan semak

di Kampung Jalan Baharu semalam.
Difahamkan, mayat reput yang hanya tinggal separuh badan itu ditemui seorang penduduk yang membersihkan kawasan semak terbabit kira-kira jam 12 tengah hari.
Bagaimanapun, sepasang suami - isteri tampil dan mendakwa mayat terbabit merupakan anak saudara mereka yang hilang sejak April lalu.
Sarah Moghul, 44, memaklumkan, Osman Anwar, 28, tinggal menyewa bersama rakan-rakannya di kampung tersebut.
Mangsa yang merupakan warganegara Myanmar bekerja sebagai pekerja kontrak dan selalu akan ke rumahnya di Permatang Batu setiap kali hari cuti.
“Arwah seorang yang pendiam, tidak banyak cakap dan selalu mengirimkan wang gajinya kepada keluarganya di Myanmar setiap bulan.
“Arwah merupakan anak kedua daripada lima beradik dan menjadi harapan keluarga. “Kawan serumahnya memaklumkan, kali terakhir dia dilihat ketika meninggalkan rumah untuk solat Subuh di masjid berhampiran,” katanya.
Timbalan Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT), Superintendan Baharom Abu ketika ditemui berkata, mayat akan dihantar ke Hospital Seberang Jaya untuk bedah siasat.
“Hasil siasatan awal, kami tidak menemui sebarang dokumen pengenalan diri walaupun ada yang membuat pengecaman mendakwa mangsa merupakan anak saudara mangsa.
“Siasatan lanjut akan dibuat untuk mengenal pasti punca kematiannya sama ada berunsurkan jenayah atau sebaliknya.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...