Top Blogs

Thursday, August 1, 2013

Home » » Sazzy, Suami Rai Golongan Kurang Bernasib Baik

Sazzy, Suami Rai Golongan Kurang Bernasib Baik

Sazzy-Suami-Rai-Golongan-Kurang-Bernasib-BaikDi kala orang lain bergembira menyambut kedatangan Syawal yang bakal menjelang, pasangan selebriti popular, Sazzy Falak dan suaminya

Nazril Idrus tidak melupakan golongan kurang bernasib baik seperti ibu tunggal dan anak yatim.

“Pada setiap tahun saya pasti terlibat dalam berkongsi kegembiraan kala menjelang Syawal khususnya dalam acara amal sebegini bersama The Celepets.  Tetapi pada tahun ini saya dan suami telah merancang untuk menyampaikan sumbangan ini sendiri secara kecil-kecilan,” katanya memetik laporan portal Murai.

Sazzy dan Nash telah menjemput dua buah keluarga kurang berkemampuan, Persatuan Ibu Tunggal Islam Malaysia (KL dan Selangor) serta Transit Homes dan mereka telah menyampaikan sumbangan duit raya selain barang keperluan asas seperti beras yang dibeli sendiri oleh pasangan ini.

Ternyata usaha murni yang dilakukan Sazzy dan suami turut mendapat perhatian sesetengah pihak lain yang turut berbesar hati membantu daripada segi kewangan dan sumbangan barang keperluan kepada golongan tersebut.

Semoga segala kerja amal yang dilakukan Sazzy dan Nash dapat menjadi pemangkin dan dicontohi oleh golongan selebriti lain pada masa akan datang.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...