Top Blogs

Sunday, May 26, 2013

Home » » Chacha Maembong Tidak Cemburu Populariti Kakak

Chacha Maembong Tidak Cemburu Populariti Kakak

Pelakon Chacha Maembong mengakui tidak pernah berasa iri hati atau cemburu terhadap populariti yang diraih kakaknya
Emma Maembong dalam industri hiburan.
Malah, Chacha, 17, berkata, populariti kakaknya menjadi pendorong untuk dia bersaing secara sihat dalam bidang lakonan ini.
"Saya tidak pernah rasa cemburu dengan Emma, ini mungkin sudah rezeki dia untuk dikenali.
"Malah saya bangga untuk dia, kami saling bantu membantu dalam soal lakonan jika ada yang tidak tahu," katanya ketika ditemui baru-baru ini.
Jelasnya, dia percaya kedua-dua mereka mempunyai kelebihan masing-masing dan bakat tersendiri dalam bidang ini.
"Kami bersaing cara sihat dan tidak pula ada rasa ingin berlawan antara satu sama lain.
"Saya percaya kami masing-masing ada bakat tersendiri dan berlainan," katanya.
Kata Chacha, dia turut menyimpan harapan untuk berlakon bersama Emma, jika diberi peluang.
Tambahnya, Emma banyak memberi nasihat kepadanya terutamanya soal berkaitan cinta dan hubungan.
"Emma banyak beri nasihat agar saya tidak salah langkah atau perkara-perkara yang boleh memberi kesan buruk pada saya
Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...