Top Blogs

Friday, March 22, 2013

Home » » Llaki rempuh lori

Llaki rempuh lori

MUAR - 
Seorang lelaki cedera pada beberapa bahagian badan akibat merempuh  sebuah lori ketika cuba mengelakkan rantai emas dipakainya daripada diragut
dua penjenayah dalam kejadian di Jalan Sakeh kelmarin.

Kejadian kira-kira jam 4.45 petang itu berlaku ketika mangsa berusia lingkungan 20an menunggang motosikal sendirian dari Bakri menghala ke Sungai Abong.

Saksi kejadian yang hanya dikenali Lim, 40, berkata, sebelum berlaku cubaan ragut itu, dia melihat motosikal mangsa diekori dua motosikal lain yang ditunggangi lelaki dalam keadaan mencurigakan.

Menurutnya, apabila menghampiri motosikal mangsa, salah seorang suspek meletakkan tangannya ke leher mangsa untuk cuba menarik rantai emas dipakainya.

“Mangsa yang terkejut dengan tindakan itu, memecut laju motosikalnya tetapi memasuki laluan kanan lalu merempuh bahagian hadapan lori yang dalam perjalanan dari Sungai Abong ke Bakri.

“Akibat rempuhan itu, mangsa terjatuh ke atas jalan raya dan mengalami kecederaan di kepala, kaki dan  tangan,suspek gagal  meragut mangsa dan segera  meninggalkan tempat itu  sejurus  kejadian tersebut disedari orang ramai.

“Orang ramai membantu menyelamatkan mangsa yang terbaring di atas jalan sebelum menghubungi ambulan,
Sumber”

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...