Top Blogs

Thursday, July 25, 2013

Home » » Gadis 14 Tahun Ketagih Hisap Susu Botol

Gadis 14 Tahun Ketagih Hisap Susu Botol

Gadis 14 Tahun Masih Hisap Susu BotolSeorang gadis berusia 14 tahun di Seremban tak mampu meninggalkan tabiat menghisap susu botol kerana

menganggapnya susu botol itu terlalu sedap untuk ditinggalkan.-ketagih! “Rasa susu yang sedap menyebabkan saya menjadi ketagih dan kurang berminat dengan minuman lain hingga kadangkala tidak perlu makan sehari suntuk,” kata Farah Sauffiah Rahmat, yang masih ‘setia’ menghisap susu botol walaupun usianya kini sudah mencecah 14 tahun.
Pelik dan ajaib...tetapi itulah hakikatnya apabila Farah yang juga merupakan pelajar tingkatan dua Sekolah Menengah Kebangsaan Tuanku Ampuan Durah, Sikamat, sanggup membeli susu tepung menggunakan wang poket sendiri demi memenuhi tabiat peliknya itu.
Anak ketiga daripada empat beradik itu kebiasaannya minum hampir 15 botol sehari dan dia juga gemar meratah susu yang dianggapnya terlalu enak berbanding minuman lain.

Gadis 14 Tahun Ketagih Hisap Susu Botol | Seorang gadis berusia 14 tahun di Seremban tak mampu meninggalkan tabiat menghisap susu botol kerana menganggapnya susu botol itu terlalu sedap untuk ditinggalkan.-ketagih!

Kata Farah lagi, ketagihannya sejak kecil itu menyebabkan dia perlu ‘menyusu’ hampir setiap jam termasuk ketika melakukan kerja rumah atau sekolah.
“Bagaimanapun, saya hanya minum susu botol ketika berada di rumah yang dianggap sebagai keperluan walaupun ada menjamu makanan lain sama ada masakan ibu atau kantin sekolah.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...