Top Blogs

Thursday, March 14, 2013

Home » » Hanis Zalikha Tetap Kongsi Kisah Dalam Blog

Hanis Zalikha Tetap Kongsi Kisah Dalam Blog

Hanis

Pelakon Hanis Zalikha tidak akan meninggalkan dunia penulisannya menerusi blog

walaupun dia semakin sibuk dengan pelbagai aktiviti seni.

Hanis, 23, yang juga pengacara program Mad Markets di TV9 berkata, pengalaman sebagai pelakon dan pengacara telah memberikannya lebih banyak input untuk mengemas kini blog miliknya.

"Sejak bergelar pengacara dan pelakon semakin banyak topik yang ingin saya kongsi bersama pembaca dan saya tidak akan berhenti menulis.

"Walaupun sibuk saya tetap akan meluangkan masa untuk mengemas kini blog saya kerana ia adalah minat utama saya,"

Blognya boleh diikuti menerusi; inibelogsaya.blogspot.com.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...