Top Blogs

Wednesday, November 28, 2012

Home » » Dua mayat dalam tandas

Dua mayat dalam tandas

image (1)

KLUANG

- Dua warga emas ditemui mati di dalam tandas di sebuah kediaman rumah kedai di Kampung Paya, Sabtu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.30 petang itu, mayat Khoo Boon Chit, 79, bersama pembantu rumahnya, Lim Chew, 80, ditemui anak lelaki Boon Chit yang mahu menziarahi bapanya itu.

Ketua Polis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Abdul Majid Mohd Ali berkata, kedua-dua warga emas berkenaan dipercayai mati serentak akibat saluran darah tersumbat dan serangan jantung.
“Berdasarkan keterangan anak lelaki warga emas berkenaan, panggilannya tidak berjawab sebaik tiba di rumah itu. Bimbang perkara buruk berlaku, dia kemudiannya memanjat melalui tingkap rumah di bahagian atas kerana terlihat bayangan orang dalam tandas.
Selepas berjaya masuk ke rumah itu, dia mendapati bapanya berada dalam tandas duduk dengan mulut berbuih, manakala pembantu rumah pula terbaring dalam keadaan kepala mendongak ke atas dipercayai telah meninggal dunia,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kluang, semalam.
Menurutnya, kedua-dua mayat berkenaan dibawa ke Hospital Kluang untuk bedah siasat dan tiada sebarang unsur jenayah berhubung kematian warga emas berkenaan.

Abdul Majid berkata, pihaknya berharap agar orang ramai tidak membuat sebarang spekulasi bercanggah dengan kejadian sebenar sehingga menimbulkan kebimbangan kepada masyarakat di sekitar kampung tersebut.

Sinar

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...