Top Blogs

Tuesday, July 24, 2012

Home » , » Belasah anak, bakar rumah

Belasah anak, bakar rumah

pix_gal0

Seorang lelaki, dipercayai mengalami masalah kesihatan mental, memukul anak lelakinya berusia 15 tahun sebelum membakar rumahnya dua jam kemudian………

di Taman Serdang Utama, di sini, semalam. Bapa berusia 53 tahun itu, bagaimanapun, tidak melarikan diri malah berada di kawasan rumahnya yang hangus sebelum ditangkap polis di tempat kejadian.
Timbalan Ketua Polis Daerah Serdang, Deputi Superintendan Lam Chien Fei, berkata lelaki itu menyerang dan memukul anaknya pada jam 4 pagi, sebelum isterinya membawa mangsa bersama anak yang lain ke Hospital Serdang untuk mendapatkan rawatan.
Difahamkan, suspek yang bekerja sebagai tukang jahit hampir setiap malam mabuk dan akan memukul isteri serta dua anaknya tanpa belas kasihan, namun tidak pernah bertindak sehingga membakar rumah mereka.
Jiran yang enggan dikenali berkata, sebaik suspek pulang ke rumah dalam keadaan mabuk, lelaki itu terus mengamuk dan memukul anak lelakinya yang ketika itu sedang tidur sehingga cedera.
Katanya, seorang lagi anak perempuan suspek yang menyaksikan ibu serta adiknya dipukul tampil membantu sebelum turut menjadi mangsa lelaki itu.
“Ketiga-tiga mangsa yang cedera itu dibawa ke Hospital Serdang dengan bantuan jiran. Suspek yang berada di rumah itu terus mengamuk dan membakar kediaman mereka sehingga merebak ke rumah jiran.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...