Top Blogs

Saturday, August 3, 2013

Home » » Berhabis RM5000 Untuk Persiapan Sambut Aidilfitri

Berhabis RM5000 Untuk Persiapan Sambut Aidilfitri

AzzaPenyanyi dan pelakon Azza memberitahu setiap kali menjelang Hari Raya Aidilfitri. dia akan memperuntukkan sebanyak lebih kurang RM5000

sebagai persiapan untuk meraikan ketibaan dirayakan oleh umat Islam di seluruh dunia ini.

Menurut pemilik nama sebenar Azzarima Zawari Abdul Aziz, 35, bajet perbelanjaan itu termasuklah persiapan dia dan suami seperti baju raya, kuih muih dan kelengakapan rumah. Manakala sebanyak RM1000 daripada bejet tersebut telah di khaskan untuk duit raya buat sanak saudara.

“Setiap tahun, saya memang bajet dalam lebih kurang RM4000. Kuih raya biasa saya akan beli saja. Maklumlah, tambah-tambah sekarang ni dah ada dua rumah, rumah ibu saya dan mak mertua, jadi saya ada juga belikan apa-apa yang patut untuk kedua-dua keluarga. Barang-barang pun sekarang dah semakin mahal.

“Kalau untuk duit raya pula, saya peruntukkan dalam RM1000 “, kata anak kelahiran negeri Kedah ini ketika ditemui baru-baru ini.

Tahun ini Azza bakal pulang beraya di kampung suaminya, di Taiping, Perak. Kemudian baru dia akan pulang ke Sungai Petani dan Perlis.

“InsyaAllah, raya tahun ni saya balik Taiping, Perak. Selepas itu saya akan pulang ke Alor Setar dan Perlis. Selalunya kami akn bertolak balik kampung sehari awal”, katanya yang berkahwin seorang pramugara AirAsia, Azlan Zulaily, pada 1 April 2012.

Terdahulu, pelakon yang bergelar ibu tunggal selama enam tahun ini pernah mendirikan rumah tangga dengan Mohd. Ehsan Tun Ahmad Zaidi Adruce (Ehsan) pada 14 Februari 2001 di Masjid Jamek, Kampung Baru, Kuala Lumpur dan bercerai pada pertengahan November 2004. Mereka memiliki seorang anak angkat iaitu Marissa Janna yang kini berusia tujuh tahun

Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...