Top Blogs

Saturday, July 20, 2013

Home » » Ayah perk0sa 5 Anak Kandung

Ayah perk0sa 5 Anak Kandung

1804437Ilustrasi-Korban-Perkosaan780x390NEW DELH - Seorang pesara pegawai negeri berusia 62 tahun di Rajashtan, India, ditangkap

polis Rabu (17/6/2013), setelah diketahui memerkosa lima anak perempuannya, yang semuanya kini sudah berkahwin.
Dalam sebuah laporan kepada polis setebal 11 halaman, dua daripada lima anak perempuan itu berkata bahawa ayah mereka, Babu Lal Dhakar, bekas penyelia di Jabatan Pertanian Negeri, memerkosa mereka beberapa kali sebelum mereka berkahwin.
Rogol itu berlangsung begitu para korban duduk di bangku kelas lapan. Sejak saat itu rogol berlangsung terus di kediaman Lal Dhakar di desa Bayana, 150 kilometer dari ibu kota Jaipur.
Tak hanya itu, Lal Dhakar juga mempertontonkan terlebih dulu bahan-bahan pornografi sebelum kemudian memerkosa anak-anak perempuannya.
Lal Dhakar bahkan kerap membawa para putrinya itu ke pelbagai tempat di India. Dia menempah bilik di hotel-hotel murah untuk kemudian memuaskan nafsunya.
Lal Dhakar bahkan tak segan mengancam anak-anak perempuannya jika mereka menolak untuk melayani keinginannya.
Kelima putri Lal Dhakar memilih diam selama ini untuk mengelakkan aib keluarga, tetapi kini mereka melawan kerana mengetahui Lal Dhakar juga memerkosa para cucu perempuannya.
Selain menahan Lal Dhakar, polis juga menangkap sang isti, Shakuntala, yang dianggap sebagai kaki tangan kejahatan Lal Dhakar.
"Salah satu putrinya mengatakan dia diperkosa antara 1999-2003 saat duduk di bangku kuliah. Saat dia hamil, ayahnya memaksa dia menggugurkan kandungannya," kata Ketua Polis Bharatpur, Anshuman Bhumiya.
"Korban lalu mengadukan perbuatan sang ayah ke ibunya. Namun ibunya mengabaikan pengaduan itu dalam hanya mengatakan kakak perempuan korban juga diperkosa ayahnya dan menganggapnya sebagai tradisi keluarga," tambah Bhumiya.
"Si ibu bahkan meminta korban untuk tidak menceritakan hal itu kepada saudari-saudarinya dan melupakan kejadian itu," katanya.
Tak berhenti
Perbuatan tak senonoh Lal Dhakar tidak berhenti apabila putrinya berkahwin pada 2007 dan sudah mempunyai dua orang putri.
"Korban sangat terkejut ketika mengetahui ayahnya juga mencabuli cucunya yang baru berusia tiga tahun. Peristiwa inilah yang membuat korban melaporkan sang ayah kepada polis," papar Ashok Chouhan, pegawai pejabat polis Bayana.
Setelah menerima laporan dari dua putri Lal Dhakar, polis kemudian menghubungi ketiga putri Lal Dhakar yang lain.
Ketiga perempuan itu kemudian mengakui bahawa Lal Dhakar berulang kali memperkosa mereka saat mereka belum berkahwin.
Chouhan mengaku kaget setelah mendengar bahawa isteri Lal Dhakar mengetahui semua perbuatan suaminya, tetapi memilih untuk diam.
Lal Dhakar dan isterinya kini mendekam di tahanan menunggu persidangan yang dijadualkan akan diadakan pada 31 Julai akan datang.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Popular Artikel dari AC

Iklan Berbayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...